kasztanek blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2004

Weekend

6 komentarzy

Nowy layout! ;] Mi się podoba, mam nadzieje, że wam też ;p Małe zmiany pojawiły się w „drugiej kolumnie” – mały porządek w linkach i doszło parę nowych „rzeczy”. ;]

Jak wskazuje tytuł – weekend minął mi zajebiście! ;]
Piątek Przyszła do mnie Justyna i Agata W. ;] Teoretycznie miałeśmy uczyć się matmy ale skończyło się na wpieprzaniu lodów i paluszków rybnych, oglądaniu TV i gadaniu. A i jeszcze czytanie gazet. ;]
Sobota Od rana panowie wykańczali okna, które wmontowali w czwartek. ;] Ja o 11.30 wymknełam się na tenisa, na którym defakto było beznadziejnie. Około 15.00 panowie wyszli a ja sprzątałam całe mieszkanko. ;] I oglądałam „Szósty Zmysł”. Film całkiem dobry, ale sądziłam, że będzie straszniejszy. ;]
Niedziela Razem z rodzicami pojechałam po nowy telefonik dla mnie! ;] I dostałam go! Śliczna Nokia 6610! Ale się ciesze! Przez cały dzień nie mogłam się od niego oderwać!
Poniedziałek Po 9 przyszła Justyna. Na 11.15 poszłyśmy do kina na „Nadchodzi Polly”. Oczywiście musiałyśmy przejśc przez McDonalda i kupić sobie śniadanie. ;] Film mnie rozczarował – sądziam,że bedzie śmieszniejszy, ale nie było aż tak źle. Po filmie poszłyśmy do wypożyczalni video i wziełyśmy „Blair Witch Project”. Obejrzałyśmy. RANY! Ale gówno! Na filmie, kiede coś się dzieje (a to sie rzadko zdarza) albo jest ciemno albo nic nie widać (obraz szybko miga”). Wrzeszczą. Rzucają (za przeproszeniem) kurwami. A film był tak nudny, że prawie zanełam. A fabuła (jezeli tam było coś takiego) – taka sobie. No. A jutro do szkoły. :(((

Key ;]

Nie pisałam długo… Nie chciało mi się… I nie miałam czasu…

W tym czasie nie działo się nic szczególnego… Dostaliśmy testy kompetencji ocenione. Poszło mi beznadziejnie…. No comnets… Jestem cały czas zmęczona i ledwo ciepła… Są dwa powody

szkoła

zajecia dodatkowe

W szkole jest dużo nauki i inych spraw które mnie dobijają i męczą… A zajecia dodatkowe:
1) angielski – Amit prowadzi lekcje nudne i konwersacje na temat „Czy jezeli ktos jest brzydki to czy warto z nim gadać?” są bezsensu i jeszcze bardziej nudne.
2) taniec – babka nie daje nam żyć. Po rozgrzewce wyszyscy są wycieńczeni a to dopiero połowa zajęć! A układ też nie jest za łatwy i wszystko się myli. :( 3) tanis – tam jest ok :) Narazie nie narzekam choć nie dokońca ;p

Tylko narzekam… Koniec z tym :D Ale ie dzisiaj…. Wszystko mnie boli… :P

Key ;]

W tym tygodniu nie było nic ciekawego…
1)poprawiłam jednykę z angielksigo na 4+ 2) napisałam olimpiadę z języka agnielelskigo – ok 3)napisałam klasówkę z polskiego (gramatyka) – całkiem nieźle! 4) zapisałam się i chodze na taniec nowoczesny ;] babka nie lituje się nad nami, ale to może lepiej?

Teraz co do tytułu… Kolega przesłał mi takie cuś….

15 rzeczy, o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myslisz:
1.Jest na swiecie co najmniej 5 osób, które tak Cie kochaja, ze oddalyby zycie za Ciebie.
Tak?! Ja wiem o 1… 2… 3… No dobra 5 by się uzbierało ;P
2.Jest na swiecie, co najmniej 15 osób, które kochaja Cie w ten lub inny sposób.
Tego jestem pewna! Ale chyba więcej jest tych kochających w pozywtywny sposób ;P
5.Kazdej nocy jest ktos kto mysli o Tobie zanim zasnie.
Ciekawe kto to taki…. ;] Może ten o którym ja mysle przed zaśnięciem ;]
6.Sa tacy, dla których jestes calym swiatem.
Tylko ilu ich jest… ;]
7.Sa tacy, którzy nie mogliby zyc bez Ciebie.
No… Najbardziej na klasówkach… :P Ale nie tylko… ;P
8.Jestes jedyny i wyjatkowy.
No ba… ;]
9.Sa tacy, którzy Cie kochaja, a Ty nawet nie masz pojecia o ich istnieniu.
Fajnie ;] Ja też „kocham” takiego jednego a on nawet nie wie, że takie stworzonka jak ja żyje ;P
10.Kiedy popelniasz pomylke zawsze wynika z tego cos dobrego.
Z tym się zgadzam… ;]
11.Jesli myslisz, ze swiat sie do Ciebie odwrócil plecami, zrób jak on odwróc sie do niego plecami.
Tylko na lekcjech nie można siedzieć tyłem do tablicy…. :( Ale spróbuje… ;]
12.Jesli sadzisz, ze nie masz szans osiagnac to czego chcesz,
najprawdopodobniej nie osiagniesz tego, ale jesli wierzysz w siebie
najprawdopodobniej, wczesniej czy pózniej osiagniesz to.
Pogamtwane to… ;] Ale się zgadzam i spróbuje wykorzystać ;]
13.Zawsze pamietaj komplementy jakie prawia Ci inni,zapomnij o docinkach.
R U talking 2 me? ;P
14.Zawsze mów innym co do nich czujesz, bedziesz czul sie lepiej wiedzac, ze oni o tym wiedza.
Najświętsza prawda… :)
15.Jesli masz wspanialych przyjaciól poswiec im czas, zeby wiedzieli jacy sa
wspaniali.
Oni o tym wiedzą! Na przykałd: Justyna brzydalu itp ;P

No to koniec wywodu… :P

Key ;]

  • RSS